Wild & Free Summer 🖤

středa, června 05, 2019

Ahoj! 🖤

Dnešní den je pro mě jeden z nejproduktivnějších za docela dlouhou dobu. Vstávání v 5 ráno mi úplně radost nedělá, ale dneska mi to vykompenzovalo ranní příjemné počasí a scenérie, které nakreslilo sluníčko. Včera večer jsem se byla projít, sedla si na zem a užívala si ten klid. Jenže je klid to, co vždycky chci? Přemýšlela jsem o tom, jaké všechny nerozvážnosti jsem dodnes neudělala (a jako teenager jsem klidně mohla) a přišla jsem na to, že jakmile je člověk oficiálně dospělý, má pocit, že nemůže udělat žádnou kravinu. A ono to tak i je, protože takhle to mají nastavené skoro všichni a ve chvíli, kdy uděláte něco, co se ve vašem věku úplně nečeká, jste okamžitě považováni za dětinského a nevyspělého. Jenže lidi si vůbec neuvědomují, že občas by neuškodilo se do těch dětských let vrátit. Aspoň na chviličku. A proto jsem sepsala 20 bodů, kterými by se člověk mohl v létě zabavit. Některé z nich opravdu směřují zpátky do dětství, jiné jsou zase čistě ''dospělácké'' :) A nepotřebujete k nim ani velké sumy peněz. Tak pojďme na to! 🖤



 1) Svolejte své nejlepší přátelé a vydejte se na neplánovaný road trip bez cíle.
Z vlastní zkušenosti vím, že neplánované akce jsou ty nejlepší akce. A když jsou v okruhu těch nějbližších přátel, co by na nich mohlo být lepšího? Nestanovujte si cíl. Po cestě stoprocentně potkáte místo, které na první pohled upoutá všechny z vás. Tam potom zůstaňte :)

2) Pusťte lampion.
Každý z nás si něco přeje. Nebo třeba přeje něco hezkého někomu jinému. Běžte štěstí naproti a v noci pusťte lampion s Vaším přáním. Třeba ho najde někdo, kdo Vám přání splní a ještě získáte nového přítele :) (Jen tedy pozor, kdyby bylo příliš sucho, nechte to na jindy).

3) Zaplavejte si v rybníku při úplňku.
Nejlépe pokud máte nějakou polovičku, protože pak by to bylo dokonalý :)

4) Uspořádejte balónkovou bitvu.
Vy. Rodina. Přátelé. A spousta balónků naplněných vodou. Přísahám, že do dětství se vrátíte lusknutím prstu :)

5) Reklamujte bezedný kelímek, protože má dno.
Teď se omlouvám všem, co pracují ve firmě, která nabízí bezedné kelímky :D

6) Postavte si bunkr.
Škoda, že dneska už nemám k dispozici gauč, který jsme měli, když jsem byla malá. Dal se perfektně rozebrat a byla z něj ta nejlepší pevnost. Poslouží ale i deky a polštáře :)

7) Ochutnejte jídla, která jste se dosud báli ochutnat.
Exotická jídla. Nevšední jídla. Zvláštní kombinace. Nebo zkuste přijít na chuť něčemu, co jste nemuseli jako menší :)

8) Vezměte kamarády a společně darujte krev.
Strávíte spolu čas, budete mít zážitek a ještě díky tomu někomu zachráníte život :) A pokud darovat nemůžete, přidejte se a podpořte přátelé třeba něčím sladkým.

9) Skočte do bazénu. Oblečení.
Nejlépe ale do vlastního. V aquaparku nebo na veřejném koupališti by to asi nevyšlo :)

10) Dejte si snídani/ večeři na střeše. 
Protože proč ne :) Krásný výhled, východ nebo západ slunce k tomu a rušit Vás určitě nikdo nebude. Jen prosím opatrně :)

11) Maraton pohádek od Disneyho.
Ne každý letní den volá po tom, abyste šli ven. V tom případě si udělejte popcorn, hoďte na sebe něco pohodlnýho a maraton Vaších oblíbených pohádek může začít :)

12) Zeptejte se v McDonald's, jestli mají hranolky bez brambor.
Teď se pro změnu omlouvám zaměstancům McDonald's. Ale co kdyby náhodou nám něco uniklo, že jo? :D

13) Napište na lístečky hezké, motivační vzkazy, připevněte na balónek a pošlete do světa.
Třeba se Vám vrátí 🖤 A když ne, budete mít dobrý pocit, že jste třeba někomu zachránili den.

14) Kupte nějakému bezdomovci lahev vody a aspoň něco malého k jídlu.
Stojím si za tím, že ne každý bezdomovec si za to, že je bezdomovec může sám. Člověk nikdy neví, co na něj život nastraží. A každý dobrý skutek se cení :)

15) Udělejte si u rybníka provazovou houpačku.
A klidně si chvíli můžete hrát na Mauglího. Nikdo Vám to nebude mít za zlý. A kdyby jo, tak ho dotlačte k tomu, aby to zkusil taky :D

16) Běžte se projít v noci.
Vím o čem mluvím. Akorát pokud možno, nechoďte sami. Vždycky si někoho vezměte s sebou. Přijdete na to, že noc má specifickou vůni a ten klid je úplně ohromující :)

17) Překvapte rodiče/přítele snídaní do postele.
Rodičům uděláte radost. A přítel Vám to třeba vrátí :)

18) Vstaňte před východem slunce a běžte ven.
Tenhle bod je dost podobný bodu s noční procházkou. Nejkrásnější části dne jsou právě noc a brzké ráno. Je to kouzelný. A lidí potkáte minimum, takže si perfektně pročistíte hlavu :)

19) Sedněte si večer do okna s oblíbeným pitím/jídlem.
Pokud nebydlíte zrovna v centru města, nebo v sedmém patře paneláku, zkuste to. Pokud jo, pak bych sezení v okně vyměnila za ''kempení'' na jakémkoliv chodníku, cestě, louce. Nejlépe  aspoň ve dvou :)

20) Zkuste všechny příchutě zmrzliny, které nabízí místní cukrárna.
Jak jinak zjistit, která je nejlepší? 🖤


 A jsme u konce. Zkusíte některý z tipů? Nebo už jste dokonce některý zkusili? Pochlubte se v komentářích 🖤

Aby Vám neunikl žádný z dalších článků, můžete blog odebírat kliknutím na tlačítko ''odebírat'' v pravém menu pod záložkou ''pravidelní čtenáři''. Blog můžete sledovat i na jeho Instagramu, klepnutím na ikonku Instagramu v pravém menu s záložce ''Sledujte mě'' :) Těším se na Vás a přeji krásné odpoledne.

Vaše Paulina, the moon child 🖤

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ty jsi taková sympatická milá holka. Další článek a moc se mi líbí. I když nesouhlasíš, že jsou kočky super, což je velezrada😅, tak mi přijdeš moc sympatická! Jsi Pražanda?

    Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, teď sedim u počítače a tlemím se na něj jak pako :D <3 Děkujuu :) Ups... Tak já to trošku vylepším - miluju koťátka, velký kočky už jenom pokud jsou extrémně přítulný :D Ale pes je pes, co si budem povídat :D Nejsem Pražanda, ale popísmenkovat někdy můžeme, vypadá to, že bysme si mohly rozumět :D :)

      Vymazat
  2. Jak čtu, tak zjišťuji, že musím být pro své občasné bláznivé a dětinské nápady silně odsuzována :D Ale když já mám i takovou rodinu. Jsme prostě švihlí. Pravidelně se v létě honíme po zahradě s kýblama plnýma vody, když někdo na párty usne, malujeme mu na tělo různá umění. Pořádáme závody ve sjíždění řeky na nafukovacích matračkách. Každý rok na chatě slavíme letní Vánoce (řízek, br.salát a ozdobené nízké smrčky) a jednou jsme dali i Silvestr. A tojsou s námi i dospělejší dospělí než my! S radostí s přáteli paříme na dětské písničky Uhlíře a Svěráka. To by bylo jen tak na okraj :D Podle mě je škoda úplně vyrůst. Kouskem duše bychom měli stále zůstat dětmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiiš, tak tohle je super :D :D Já mám to štěstí, že mám úplně stejně švihlou ségru, ale jinak jako nic moc u nás :D S kýblama vody se honíme taky, nebo nás chlapi rádi hážou do sudů. Co se týká malování umění na tělo, nedávno se mě ségra ptala, jestli mi může udělat kérku. No nakonec jsem na zadku měla fakt velký pánský přirození. A protože to bylo lihovkou, musela jsem s tím k doktorovi :D Sjíždění řeky na nafukovačkách nás ještě nenapadlo, to musíme zkusit, díky za tip :D My jsme naposled pařili na Šmoulí hity, takže úplně vím, o čem mluvíš. Já a ségra milujeme Lizu Koshy a díky tomu má ségra na vyzvánění u mě takovou tu kozu, co bývá u parodií Taylor Swift. A je toho mnohem víc, taky si myslím, že člověk by měl zůstat aspoň kouskem duše dítětem. Svět by byl mnohem hezčí, kdyby si to lidi připustili a dokázali se uvolnit a zasmát různým kraivnám <3

      Vymazat
  3. Skvělej článek! :D nejenže jsem se pobavila při představách jak něco takovýho dělám, ale připomněla jsi mi tu bitvu s vodními balonky, kterou mám v plánu už alespoň dva roky a pořád ne a ne se k tomu dokopat :D určitě některé tipy vyzkouším :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Pobavení byl hlavní účel článku, třeba reklamace bezednýho kelímku pořád dostává i mě :D No tak super! <3

      Vymazat
  4. To je krásný seznam! Přesně tohle jsou věci, vzpomínky a zážitky, které se snad nedají ani zapomenout. Je mi čerstvě osmnáct a pár věcí z tvého listu bych si už mohla odškrtnout, jako třeba sezení v okně, vstávání před východem slunce, noční procházky, snídaně do postele a lístečky s hezkými vzkazy. <3 Každopádně toho mám ještě dost co dohánět, nejvíce mě pobavil bod s bezedným kelímkem.:DD Akorát si nejsem jistá, jestli na to mám ty koule. :D
    Super článek! :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu! :) Sezení v okně miluju, akorát moje mamka to nemůže vidět :D Jsem strašně ráda, že má článek úspěch, těch věcí je mnohem víc, tak třeba jednou přijde druhá část <3 Haha, bezedný kelímek je tady top koukám :D :D No, kdybys to náhodou někdy zkusila, klidně mi to napiš :D Aspoň se pořádně pobavím :D

      Vymazat
  5. Pěkný seznam :) Ty procházky v noci a brzo ráno mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat