This is real, this is me, líčení a 11 random faktů o mně :)

pátek, června 07, 2019

Ahoj!

Nedávno jsem tak seděla a přemýšlela nad tím, jak moc úžasný ke mně a k tomuhle blogu jste. Jakou radost mi to dělá. A jak už jsem se jednou něčeho takového vzdala, protože pár lidí na to nemělo úplně hezký názor. Uběhl nějaký čas a já už vím, že to není o haterech. Hateři vlastně stejně nejvíc ubližují sami sobě. No a tak jsem se rozhodla Vám říct, čí slova tady už nějakou chvíli čtete. A vsadím se, že někteří z Vás už jste tenhle obličej viděli :D





(Mimochodem, omluvte moje pravé oko, bohužel vždycky na fotkách stávkuje :D) 

Tak to jsem já. Někdo už ví, někdo ještě ne. Vítám Vás tu ale všechny. Moje jméno je Pavlína, to už víte. Na podzim mi bude 21 let. To už taky víte. Před třemi lety jsem založila blog. Takový můj malý svět. Byla jsem totiž autorkou blogu Pauline's Tiny World :) Teď už jsou si někteří z Vás jistí úplně. Před rokem a kousek jsem se loučila s tím, že blogování není pro mě. Jenže to jsem nevěděla, jak moc jsem se mýlila. Dělá mě to šťastnou. To spojení s Vámi, to, že Vám občas můžu poradit. Je k nezaplacení. A tak jsem zpátky. A už neodejdu. Už se mě nezbavíte, hehe :D

Myslela jsem si, že když přestanu psát, bude mi líp. Jenže spolu s blogem nakonec umřelo úplně všechno. Moje radost, touha poznávat, dokonce jsem se přestala úplně starat o to, jak vypadám a občas to bylo fakt děsný. Je fakt, že jsem potřebovala najít sebe. Smysl mýho života. A trvalo to dýl, než rok. Událo se toho spousta. Něco bych vrátila, něco ne. Ale asi právě to bylo potřeba k tomu najít sebe. Nechtěla jsem se vrátit k původnímu blogu. Protože to už nejsem já. A právě teď začíná nová etapa mého života.

Tahle fotka vznikla včera. Po roce jsem vzala do ruky paletku stínů a snažila se s nimi trošku čarovat. A vzniklo z toho tohle. Docela dobrý ne? :) Kdyby to třeba někdo chtěl vědět, tohle jsou produkty,co jsem k líčení použila:

Catrice HD liquid coverage makeup v odstínu 001
Catrice camouflage korektor v odstínu 005 light natural
Fixační pudr Gabriella Salvete Matt Finish 
Gel na obočí Benefit Ka-Brow v odstínu 3
Linky Essence super last matt black
Řasenka Miss Sporty Pumped up booster Curve it! extra black
Oční stíny, tvářenka a bronzer ze Sephora makeup kitu
Rozjasňovač Nars v odstínu Hot sand
Konturovací tužka na rty Essence longlasting lipliner v odstínu 04 peach beauty


No a někteří z Vás už taky odhalili mojí další stránku. Jsem lehce, (no občas víc jak lehce) švihlá. Vaše domněnky hodlám ještě podpořit 11 random fakty o mně :D


1)      Ať je -10 nebo 30 stupňů, spím v ponožkách.
2)      Peřinu musím mít vždycky otočenou tak, aby knoflíky nebo zip byly u nohou.
3)      Mám zelený oči. Ale vypadají hnědý.
4)      Mám tři tetování.
5)      Zpívám si na záchodě.
6)      Když usínám nebo jsem unavená, hraju si s vlasy. Od malička. I  s cizíma.
7)      Jakmile dostanu papír do ruky, mám extrémní potřebu si ho dát mezi prsty a ''jezdit'' s ním.
8)      Nenávidim když fouká.
9)      Totálně si jedu na Mickeyho klubíku a Šmoulících.
10)   Děsí mě písnička Bad guy od Billie Eilish.
11) Bojím se kachen, labutí, slepic, kohoutů a podobných ptáků.

Tak. To by bylo. Doufám, že tímhle odhalením nepřijdu o čtenáře, a že jsem Vás fakty o mně moc nevyděsila :D Ale bohužel, taková jsem a lepší už to nebude :) Také doufám, že se Vám článek líbil <3 Mějte se krásně a přeji Vám ten nejkrásnější víkend <3

 Aby Vám neunikl žádný z dalších článků, můžete blog odebírat kliknutím na tlačítko ''odebírat'' v pravém menu pod záložkou ''pravidelní čtenáři''. Blog můžete sledovat i na jeho Instagramu, klepnutím na ikonku Instagramu v pravém menu s záložce ''Sledujte mě'' :) Těším se na Vás a přeji krásné odpoledne.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tvůj minulý blog jsem neznala, ale jsem moc ráda, že jsi to nevzdala a pokračuješ v tom, co tě baví a dělá šťastnou! Jsem tvou velkou fanynkou a na tvůj blog chodím moc ráda!
    Ty stíny jsou super, moc ti to sluší. :) A neboj, také mám na každé fotce jedno oko nějak jiné. :D
    Spaní v ponožkách jsem nikdy nemohla vystát. I když si jdu třeba jen na chvíli lehnout, ponožky musí pryč a přes to vlak nejede. :D
    Knoflíky u peřiny mi jsou celkem fuk, ale přítel je na to také ujetý.

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neumíš si představit, jak velkou radost jsi mi svými slovy udělala <3 Neskutečně mě to motivuje v tom jít dál :) Moc děkuji <3

      Ty oči jsou hustý :D Asi ho budu muset poštelovat trošku :D Já zas musím ponožky nandat, vždycky když jdu do postele :D A knoflíky už jsou trošku deformace no, to je pravda :D <3

      Vymazat
  2. Moc ti to sluš :) z toho oka si nic nedělej, já mám levý menší než pravý a na fotkách je t strašně vidět :D
    Koukám, že nejsem jedinej šílenec, který spí za každýho počasí v ponožkách na spaní :D v mým okolí se všichni vždycky hrozně diví, ale když to je prostě tak příjemný :D
    Co tě na Bad guy od Billie děsí? :D pro mě je to jediná písnička, která se mně od ní líbí :D

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ty kráso, já mám radost z toho, že nejsem jediná, kdo má oči, co si dělaj co chtěj :D
      Ááááá, vítej do klubu! Je to svátek, když potkám někoho, kdo spí v ponožkách, moc nás není :D
      Nevim, bude to asi tím, jak ta písnička začíná, mně to připomíná takový ty scény z hororů, jak začne hrát hudba a ty víš, že se něco stane :D Ale ségra mě léčí šokem, vždycky mi jí pustí, když to nejmíň čekám a pomalu jí přicházím na chuť :D

      Vymazat
  3. To je dobře, že v blogování pokračuješ :) Skvělý článek, sluší ti to na fotce a ty fakta mě pobavila :D Taky spím v ponožkách :D

    OdpovědětVymazat
  4. blog som asi tiež nepoznala :) ale držím palce :) a inak ja tiež spávam v ponožkách takmer vždy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jeej, je super, jak se tady sdružujou všichni, co spí v ponožkách :D <3

      Vymazat
  5. Tvůj původní blog jsem neznala, ale je dobře, že ses vrátila :) Já to měla dost podobně :) A makeup ti moc sluší!
    Co se týče Billie Eilish, tak ze začátku mě děsila celá :D

    OdpovědětVymazat