New in 0.1 | Kosmetika

čtvrtek, května 30, 2019

Ahoj! :)

Konečně se na nás zase usmálo sluníčko a já mám mnohem víc energie než kdy jindy. Co je lepšího, než se probudit do scenérie stínů, které kreslí sluneční paprsky? I lidi okolo jsou usměvavější. A celý svět je hned hezčí. Když neprší, občas cestou z práce zavítám do obchodů. Bohužel pro mě a mou peněženku chodím z práce přímo přes centrum města. A tento měsíc moje peněženka zaplakala :) Co vše jsem si domů donesla? Čtěte dál <3





 Za posledních pár měsíců se mi trošku pochroumalo zdraví, a s tím přišlo i nekontrolovatelné padání vlasů. Objem účesu začal být poloviční a s tím se snižovalo i moje sebevědomí. Záchrana přišla hned poté :) Reklama na tuto novou Schaumu mě donutila pro ní hned běžet do obchodu. Zatím jsem ve fázi testování, ale už teď můžu nastínit průběh - převládá nadšení :)

Tesco | šampon - 84,90 Kč a balzám - 69,90 Kč 


A u vlasů ještě zůstaneme :) Miniaturky produktů jsem sháněla proto, že se blíží léto a s ním možné spontánní výlety. A co si budeme povídat, na velká balení není místo. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet lak na vlasy značky Isana, kterou všichni znáte z drogerie Rossmann, tužidlo DM značky Balea a na rychlé osvěžení účesu světově proslulý suchý šampon Batiste :)

Lak na vlasy - 16,90 Kč | Rossmann
Tužidlo - 14,90 Kč | DM
Suchý šampon - 69,90 Kč | Rossmann


Žádnou vůni nemiluji víc, než vůni kokosu. Kdy jindy jí vyhledávat, než s přicházejícím létem? A určitě nechceme patřit mezi některé občany, se kterými neradi cestujeme v MHD :) Mám ráda kombinaci tuhého antiperspirantu a spreje, protože mně osobně tuhý antiperspirant nevydrží tak dlouho, jak bych chtěla. Ale v kombinaci se sprejem je to perfektní :) Jen musím říct, že v těchto dvou případech jsem z vůně byla spíše zklamaná. S kokosem ani jeden nemá téměř nic společného :( Nic to ale nemění na tom, že obě vůně jsou příjemné.

Tuhý antiperspirant - 79,90 | Tesco
Deo sprej - 26,90 Kč | DM


O pleť je třeba pečovat. Dlouho jsem nemohla najít peeling, který by byl účinný a jemný zároveň. Moje jemná a citlivá pleť většinou nesnese žádný. Proto tenhle, od značky Himalaya byl pro mě objevem roku :) A co se týká čistící pleťové vody od Aknelot, přiznejte se, kdo jí taky úspěšně a záměrně v obchodě přehlížel, protože nemá zrovna lákavý obal a udělal chybu stejně jako já? Kéž bych ho přestala přehlížet dřív <3 Recenze bude, nebojte :)

Peeling - 99,90 Kč | Rossmann
Pleťová voda - 62,90 Kč | Tesco


O švédské značce Barnängen slyším na každém rohu. Moje ruce jsou neustále studené a suché a vyzkoušela jsem na ně už snad všechno. Prolomí tento krém neúspěch těch ostatních? :) Zatím tedy můžu jen říct, že ta vůně je božská <3

DM | 89,90 Kč 


Akné se mi od dob puberty dost zlepšilo, ale občas se nestravuji zrovna ukázkově a spánkový režim je pro mě cizí slovo. A na pleti se to samozřejmě podepíše. Proto jsem se rozhodla jí trochu pomoci a dodat jí trošku živin v podobě zinkové masti :)

Dr. Max | 59,90 Kč


Mým vůbec nejoblíbenějším makeupem je HD liquid coverage od Catrice. Moje pleť je ale jedna velká záhada a občas prostě přijde období, kdy mi ani můj ''holy grail'' makeup nevyhovuje. Vyměnila jsem ho tedy za Maybelline Fit Me! Matte and Poreless v odstínu 105, který mometálně perfektně odpovídá odstínu mé pleti. V období, kdy mě akné netrápí skoro vůbec chci ale pleti ulehčit ještě trošku víc, a proto jsem si pořídila BB Cream od Garnier. Ten ale bohužel bude muset počkat až se opálím. I odstín light je pro mě extrémně tmavý :( Ale kdybyste viděli ten finish <3

Maybelline Fit Me! Matte and Poreless - 129 Kč | DM
Garnier BB Cream - 159 Kč | DM


Když si koupím odlakovač, který ještě neznám, jsem většinou zklamaná. Buď absolutně nic neodlakuje, je drahý nebo opravdu ohavně smrdí. U tohohle se mi rozzářily očíčka. Nejen, že je ho poměrně dost a stojí pouhých 17 korun, ale odlakuje s prvním tahem a prsty Vám potom voní po lesním ovoci. A to je velká pecka <3

Rossmann | 16,90 Kč


Pudr je taky asi jedna z věcí, kterou budu hledat až do konce života. Můj ksicht ala ''friťák'' porazí úplně každý pudr. U tohoto pudru je tomu taky tak, není extra dobrý, ale ani propadák. A přijde mi, že má slaboučkou, ale moc příjemnou parfemaci. 

Rossmann | cca 80 Kč


Obočí je rám obličeje a já už si neumím představit, že bych si udělala celý makeup bez obočí. Jeho úprava udělá s obličejem opravdu divy. Je ale potřeba použít správné produkty. Proto jsem si pořídila zkosený, jemný štěteček od Essence a ikonický gel Ka-Brow od Benefitu. No nemůžu se dočkat, až s nimi budu čarovat <3

Essence štěteček - 39,90 Kč | Rossmann
Ka-Brow gel mini - 420 Kč | Sephora


Tyhle miniaturky past na zuby značky Medi Blanc byly dárkem v minulém vydání Marie Claire. Vyzkoušela jsem zatím jednu a schovávám si je na ty spontánní letní akce zmíněné výše :) 


V drogerii Rossmann probíhá do 4.6.2019 akce na všechny rtěnky a lesky na rty. Pokud jste členem Rossmann klubu, získáte všechny za půlku ceny. A to se vyplatí. Já jsem si v rámci této akce pořídila moje neskutečně oblíbené konturovací tužky od Essence. A to rovnou ve třech odstínech. A co je na tom nejlepší? Jedna mě vyšla na 15 korun :)

Rossmann | 14,90 Kč s Rossmann klubem


Poslední dobou jsem si ráno radši přispala, než abych si vyhrála s očními stíny a nedej bože s linkami. O víkendu jsem ale našla trošku času a obojí udělala. A přišla jsem na to, že jsem úplně zapomněla, jak krásně se oči rozzáří, když je orámujete linkami :) Ty moje původní mi došly, a zaujaly mě tyto od Essence s matným efektem. Ten je mimochodem neskutečnej! <3 No a to, co vidíte vedle, je opravdu jeden z produktů Fenty beauty. Konkrétně rozjasňovač v odstínu Starstruck <3 

Oční linky - 69,90 Kč | Rossmann
Highlighter Fenty beauty - 630 Kč | Sephora



No a úplně všechno vypadá líp s bílým lakem na nehty. A o to víc, když právě svítí sluníčko. Nejradši mám tento od Essence <3 

DM | 49,90 Kč


Tak a to je z prvního new in všechno <3 Co Vás zaujalo nejvíc? Na co byste chtěli vidět recenzi? Máte radši slunečné dny, nebo se Vám líbí ty propršené? :)

Aby Vám neunikl žádný z dalších článků, můžete blog odebírat kliknutím na tlačítko ''odebírat'' v pravém menu pod záložkou ''pravidelní čtenáři''. Blog můžete sledovat i na jeho Instagramu, klepnutím na ikonku Instagramu v pravém menu s záložce ''Sledujte mě'' :) Těším se na Vás a přeji krásný večer.

P.S.- Tento článek nevznikl na základě spolupráce.

Dobrou noc, Vaše Paulina, the moon child <3

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Také jsem nejvíc šťastná, když vstávám do slunečného rána a není tak pochmurno, jako teď v květnu často bylo.. nevadí, snad to už bude jen a jen lepší!
    Moje peněženka tento měsíc také zaplakala. :D Ale nakupovala jsem spíše oblečení a jídlo, než kosmetiku. V tvém článku jsem našla pár mých oblíbenců, jako je například tuhý antiperspirant - já mám akorát jinou vůni, suché šampony na vlasy a make-up! HG liquid coverage od Catrice také používám, ale spíš přes zimu, teď na jaře jsem stejně jako ty vsadila na Maybelline Fit Me a jsem spokojená. :) Závidím ti Ka-Brow od Benefitu. :D
    Možná vyzkouším tu zinkovou mast, díky za tip.!
    Mimochodem, skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za nádherný komentář <3 To sluníčko je prostě nabíjející :D Joo, na oblečení tento měsíc došlo taky a za jídlo utrácím furt, je to jak nemoc :D Jee, tak to mám radost,ten makeup je opravdu špička, za tu cenu :) Zinkovou mast vyzkoušej, mně fakt pomohla :) A moc děkuji za sledování blogu, udělala jsi mi velikou radost <3

      Vymazat
  2. Na suché šampony od Batiste a na ty konturky od Essence, nedám dopustit :) jsou vážně skvělý :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  3. Baleu miluju! Ty jejich vůně jsou prostě úžasný. 😊 A ty konturky jsou neskutečný, používám je moc ráda a dokonce je mám radši než rtěnky. 💖

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já konturky taky používám radši než rtěnky :D <3 Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  4. Makeup fit me mám moc rada, za mňa je to jeden z najlepších z drogerky. Mňa by zaujímala recenzia na reozjasňovač od FB.
    Pekný článok :)
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že je jeden z nejlepších :) A cena je taky bezkonkureční. Děkuji za komentář a názor, recenze na rozjasňovač od FB bude <3

      Vymazat
  5. To je věcí jako smetí! To se mi líbí, miluju kosmetiku. Jinak "Můj ksicht ala ''friťák'' mě moc pobavil:D. Já bych ti ráda vše okomentovala, ale je toho moc😁.

    Fenty jsem ještě nevyzkoušela, Rihannu miluju, ale zatím mě to příliš nestačilo zaujmout.

    Jinak recenze bude dobrá na všechno si myslím. Jo a konturky od Essence mám moc ráda, stejně jako jejich řasenky😁.

    A tuhý antiperspiranty jsou moje nejoblíbenější. Naštěstí mi stačí jenom ty🙂!

    Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší komentář vůbec :D :D Haha, že bych udělala hromadnou recenzi? :D Asi ne no :D Asi založíme klub milovníků konturek od Essence <3 :D Moc děkuju za návštěvu <3

      Vymazat
    2. Haha, tak to jsem ráda, že jsem tě potěšila😁😁! Ale nějakou větší recenzi bych klidně uvítala, mám ráda, když toho je víc:D. A jo, já třeba můžu doporučit odstín 08 Big Proposal, je to krásná nude barva. Fakt moc hezká, taková neutrální bych řekla - ani moc do růžova nebo oranžova.

      Vymazat
  6. Máme hodně stejných nových věciček. Třeba tu novou kokosovou řadu od Baley nebo make-up Fit Me! Maybelline, ten jsem si oblíbila hlavně teď ve vedrech. Je lehounký a pleť sjednotí a ta může hezky dýchat :-)

    OdpovědětVymazat