I have a... Starstruck - Fenty beauty match stix shimmer skinstick - Recenze

středa, června 12, 2019

Ahoj! :)


Dnešní den byl hrozně zvláštní. Cítila jsem se hrozně dobře ve vlastní kůži, což se často nestává, vždycky si najdu něco, co se mi nezdá a jsem z toho nesvá. Poprvé jsem vylezla z ulity a oslovila slečny u stánku Mavue Paris s tím, že jsem o jejich značce psala článek (ZDE) a jestli bych si je mohla vyfotit, když jsou zrovna v mém rodném městě. Když začínám psát tenhle článek, chybí 17 návštěvníků do 2000 a já cítím obrovskou vděčnost. A na ulici mě zastavil opravdu starý pán s tím, jestli bych neměla 3 koruny na rohlíky. Dala jsem mu dvacetikorunu, což někomu může přijít málo, ale i tak z toho mám dobrý pocit. Víte proč? Protože pán mi poděkoval a celou cestu do pekárny si dvacetikorunu držel na hrudi a plakal. Pamatujte, i malý dobrý skutek se počítá :) To by bylo k dnešnímu dni. Teď se ale vrhněme k tomu, o čem v dnešním článku opravdu jde. Už jste někdy měli opravdový ''Starstruck''? Já zrovna nedávno. Akorát v trošku jiném slova smyslu. A to právě ve chvíli, když jsem do ruky poprvé vzala rozjasňovač od Fenty Beauty.




Minimalistický. Přesto má všechno, co je potřeba. Pevný obal, který je ještě ke všemu magnetický a pokud máte více produktů Fenty Beauty ve sticku, dají se dobře udržet pohromadě. Víčko se při zavírání ''zacvakne'' a velmi pevně drží. Přední strana nese stříbrný holografický název značky. Co víc si přát.



Když se na rozjasňovač podíváte zeshora, určitě si všimnete, že výrobci nezapomněli na oficiální logo značky :)



No a teď k ''pokladu'', který se skrývá uvnitř. Jakmile sundáte víčko, dýchne na Vás luxus. No přesvědčte se sami. Mám pocit, že tenhle rozjasňovač se nedá spotřebovat. Produktu je uvnitř více, než jsem původně čekala a úplně stačí jeden tah pro rozzáření celého looku. Samozřejmě ho ale můžete navrstvit a vytvořit s ním naprostý blinding look :) Odstín na první pohled vypadá, že je spíše v teplém tónu, na obličeji působí spíše neutrálně až studeněji. 



Na kůži opravdu působí jako ''tekuté drahokamy''. Jediné, s čím já osobně mám problém je aplikace. Možná to ale bude jenom mnou, protože nejsem zvyklá na rozjasňovače v tyčinkách ani tekuté, dosud jsem používala jen sypké. Také jsem produkt čekala krémovější, k mému překvapení je poměrně suchý a já mám při aplikaci pocit, jak když si po obličeji přejíždím kusem plastu.Po nanesení na tvář je potřeba ho ještě trošku zapracovat prsty, houbičkou nebo štětcem, protože jinak tvoří nevzhlednou cestičku, která s ''rozblenděným'' lookem nemá nic společného.

Sehnat ho můžete v Sephoře za 630 Kč.

Zajímalo mě, jaký popis k rozjasňovači najdu právě na e-shopu Sephory. Dle jejich slov by měl Shimmer stick působit jako rozjasňovač i tvářenka. Abych pravdu řekla, absolutně si neumím představit, že bych si něco takového dala místo tvářenky. Ale proti gustu.. Složení má být lehké, vrstvitelné a roztíratelné. S prvními dvěma kritérii souhlasím. S tím posledním už tak moc ne. Ono ve chvíli, kdy si rozjasňovač hezky navrstvíte, a pak se snažíte odstranit čáry, které se při aplikaci vytvoří, se Vám to sice povede, ale zase ztratíte tu intenzitu, kterou jste si pracně navrstvili. Takže je opravdu potřeba s ním pracovat opatrně. 


Shrnutí:
To, co vidíme zvenku nadchne všechny milovníky minimalismu. Funkční obal navíc potěší snad úplně každého. I vnitřek na první pohled působí dojmem luxusu. Odstín klame, takže je lepší si ho před koupí aplikovat na tělo. Rozjasňovač se dá vrstvit bez vytvoření nevzhledné krusty nebo jakéhokoliv jiného ošklivého efektu. Je ale potřeba si dávat pozor při aplikaci, má tendenci se vytrácet při další práci s ním. Přesto když člověk přijde jak na to, finiš si zamiluje. Co se týká výdrže, vytrácí se rovnoměrně s makeupem, takže záleží na tom, jak dobrý makeup máte. Pokud se zaměříme na texturu highlighteru, tak ta mě prostě nesedí a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Já od těchto produktů očekávám krémovost a příjemné nanášení. Tento to pro mě nesplňuje. Při aplikaci je suchý a kdyby měl člověk dát pouze na pocit, nebyl by si nikdy jistý, jestli na kůži něco zůstalo, nebo ne. Jako další plus bych ale viděla velikost rozjasňovače - celkově není přílis velký, takže nezabírá místo a dáte ho téměř kamkoliv a zároveň je v něm produktu dost. Abych pravdu řekla, jsem dost na vážkách. Nejsem si jistá, jestli bych si koupila další z řady 10 rozjasňovačů. Ráda bych vyzkoušela ještě rozjasňovač v pudru, abych mohla kvalitu porovnat, protože se mi finiš tohoto po správném zapracování líbí. Ale já kromě hezkého finiše hledám i nepracnou aplikaci. Za 630 korun jsem prostě čekala trošku víc.

To byla první recenze na tomto blogu. Líbila se Vám? Máte zkušenost s produkty značky Fenty Beauty? Jaké typy rozjasňovačů máte nejradši Vy? <3 Přeji krásnou středu!

Vaše Paulina, the moon child <3 

Aby Vám neunikl žádný z dalších článků, můžete blog odebírat kliknutím na tlačítko ''odebírat'' v pravém menu pod záložkou ''pravidelní čtenáři''. Blog můžete sledovat i na jeho Instagramu, klepnutím na ikonku Instagramu v pravém menu s záložce ''Sledujte mě'' :) 


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Odpovědi
    1. To je :) Mezi těmi ostatními vynikne právě tím, že je jemný a takový spíše umírněný <3 Děkuji za komentář <3

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že poprvé jsem četla „Starbucks“ a lehce mě to zmátlo. :D
    A souhlasím s prvním komentářem, ten odstín je opravdu krásný. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :D Recenze na Starbucks to není no :D Ale taky se mi občas stane, že přeštu něco jinýho :D Moc děkuji za komentář <3

      Vymazat
  3. Super recenze a krásné fotky!
    Mám radost z toho úvodu, kde jsi psala, že máš radost, protože pán měl radost. Karma ti to vrátí. <3 Myslím si, že je to jedna z nejhezčích věcí, co pro sebe můžeme navzájem udělat. Pomáhat si.
    Co se Fenty Beauty týče, ještě jsem žádný jejich produkt nezkoušela, protože jsem celkem chudý student a v kosmetice si vystačím s málem. To ale neznamená, že bych si nelibovala v takových značkách.. já to miluju! Sama mám doma pár produktů od MAC, Urban Decay, Benefit a podobně. Spíše tyhle věci ráda dostávám jako dárky, protože mně samotné je líto do toho vrazit ty peníze, když vím, že v Rossmanu seženu úžasný rozjasňovač za pár korun od Catrice, který také poslouží. :D
    Ten obal je dokonalý, slintám tady nad těma fotkama! Rozjasňovač se mi moc líbí a třeba někdy (až budu mít po brigádě) po něm sáhnu! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Já si hlavně myslím, že lidi už se odnaučili dělat dobro. Netvrdím, že všichni, ale spousta z nich. A tak je potřeba je to znovu naučit :) <3
      Já taky takových produktů doma nemám moc, mám to stejně jako ty :) A myslím si, že občas ty drogérkové věci jsou o kapku lepší než ty ''high-end'' :)

      Vymazat
  4. Balení krásné, odstín i pigmenatce dle fotky také, ale ta cena... chápu, že je to asi kvalitní a lepší než mnoho rozjasňovačů z drogérii, ale asi bych si to nekoupila, tudíž můžu o takové dokonalosti pouze snít a třeba mi nějakou náhodou někdy přibude v kosmetickém šuplíku.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to stejně. Rozjasňovač mám v jiném odstínu. Vypadá sice super, když jej nanesu na ruku, ale na obličeji nic moc. Jediný makeup, který nestrhává, je právě ten od fenty, který sušenky jako já mít prostě nemůžou. Je suchý a blbě se s ním pracuje, přesně jak píšeš. Mrzí mě to, protože na swatchích vypadá úplně božsky. Ale třeba Diamond Bomb od Fenty naprosto miluju a momentálně ujíždím na Aura Dew of Shiseido :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá recenze, ty obaly jsou fakt nesktečně krásný. Ne, že bych byla přímo fanoušek minimalismu, ale tohle se mi hrozně líbí :) sama jsem od Fenty nic neměla, ale myslím, že to brzy změním :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  7. Wow!! Love your content. I’m going to have to bookmark it and come back again!

    OdpovědětVymazat