Když voníš, pomáháš...

pátek, května 24, 2019

Ahoj všichni! :)

Co si představíte pod větou: ,,Když voníš, pomáháš?'' Každý si v tom může najít svoje. Vysvětlení je ale pouze jedno :) Dneska totiž přicházím s článkem o parfémech francouzské značky Mavue Paris. Tato značka přišla do České republiky poměrně nedávno, ale přesto už na českém trhu zanechala znatelnou stopu. Proč? Čím zaujala mě? A jak můžete koupí jejich výrobků pomoct? Čtěte dál :)





Francouzská značka Mavue Paris nevyrábí pouze dámské parfémy, v jejich nabídce najdete parfémy i pánské nebo jinou tělovou péči. Sami výrobci tvrdí, že kosmetika je spojením tradičního francouzského řemesla s moderními technologiemi a nadčasovým designem, a právě proto by měly být jejich výrobky jedinečné. 

Já sama jsem měla možnost si o značce poslechnout od hostesek, které ji u nás propagují. Musím říct, že slečna, se kterou jsem mluvila já, si mě naprosto získala. Nadšeně o značce povídala a nakonec se přesně trefila do mého vkusu, i přesto, že nejprve nechala vybírat mě podle základních popisů vůní a mých preferencí. 

Mimo jiné jsem se dozvěděla, že značka Mavue Paris sídlí přímo pod Eiffelovo věží, na Avenue des Champ - Elysées, což lidi s barevnější fantazií do místa přenese a živě si představí, jak se parfémy vyrábí a s jakým nadšením se vytvářejí nové kombinace vůní.

Já bych se dneska zaměřila na dva parfémy, které se nejvíc líbily mně, a které se taktéž nacházejí v nabídce. Parfémy nesou hlavní název ICÔNE, ke kterému je u každého druhu přiřazen i název konkrétního jedince. Moje srdce patří černému ICÔNE noblesse a červenému ICÔNE tendresse. Uz samotný vzhled krabiček na Vás dýchne luxusem. Všechny parfémy se prodávají ve variantě 60 ml, což někomu může přijít málo. Pokud parfému ale dá šanci, zjistí, že se mýlí. 60 ml je naprosto dostačujících. Parfémy jsou jemné a jsem si jistá, že ať už máte rády sladké parfémy, kořeněné parfémy nebo takové, které dodají sebevědomí, rozhodně si máte z čeho vybrat. 
Kdo se rozplýval stejně jako já už nad krabičkami, po vytažení parfému podlehne úplně. Flakónky jsou u všech druhů parfémů vyráběny stejně, liší se pouze barvou daného druhu a označením. Nevidím v tom jediný problém. Já sama potvrzuji slova výrobce - design je opravdu nadčasový. Žádné zbytečné ornamenty, flakónky zvláštních tvarů. Jen čistota a elegance. 



ICÔNE noblesse - na e-shopu prodejce u tohoto parfému uvádí, že je to absolutní ženskost a svůdnost v té nejryzejší podobě uzavřená v elegantním flakonu. A já nemůžu souhlasit víc. Tento parfém volím, když se chci cítit opravdu žensky a seběvědomě. Přesně to totiž umí ženě dodat. Právě tento parfém mi doporučila slečna, která mi o značce vyprávěla. Já bych si původně vybrala jiný, protože mi většinou voní spíše typicky sladké vůně. Vždycky jsem odmítala jakékoliv parfémy s květinovou vůní. A hádejte, jaká je tato :) Orientální květinová. Hlavu tvoří černý rybíz a hruška, srdce květ pomerančovníku a damašská růže a v základu najdeme pačuli a tahitskou vanilku. Jsem přesvědčená o tom, že jsem nikdy necítila nic podobného. Tak elegantního, sofistikovaného. 


ICÔNE tendresse - u tohoto parfému výrobce na e-shopu uvádí, že je to tajemné vyjádření vnitřních tužeb, smyslnosti a nespoutanosti. U tohoto popisu se usmívám, když si vzpomenu na moment, kdy jsem si k parfému přičichla. Poté, co jsem cítila předchozí černý, jsem si byla jistá, že nic lepšího už mi neukážou. A byla jsem na omylu. V informacích o mně, které najdete v menu blogu mimo jiné najdete i to, že miluji nespoutanost. Nebo to, že jsem si jistá, že sny se plní a i jediný člověk může změnit svět. No nedalo by se to přirovnat k vnitřním tužbám, které zmiňuje výrobce? :) Tyto dva parfémy perfektně vystihují mojí osobnost. V tomto případě se jedná o souhru ovoce, květin a vzácných dřevin.  Hlavu tvoří jasmín, mandarinka a zázvor, srdce tvoří sůl a vanilka a v základu najdeme ambru, moje extrémně oblíbené santalové dřevo a kašmírové dřevo.Vůně je to naprosto nepopsatelná, je třeba ji cítit. A díky ní se v davu neztratíte :)

Všechny parfémy a další produkty na tělo najdete na e-shopu Mavue Paris, kde najdete i několik dalších variant, o kterých tady nepadlo ani slovo :) Takže kdo se nenašel tady, určitě se najde tam. Každý z parfémů seženete na cenu 1.599 Kč. 

A teď k tomu nejlepšímu. Je to celkem nedávno, kdy značka Mavue Paris oznámila spolupráci s českým nadačním fondem Kapka Naděje, který již devatenáctým rokem pomáhá zachraňovat dětské pacienty s poruchou krvetvorby, nádorovými onemocněními a samozřejmě i ty z nich, jejichž zdravotní stav vyžaduje transplantaci kostní dřeně. Více informací o nadačním fondu najdete ZDE. Koupí produktů Mavue Paris na e-shopu přispíváte právě na Kapku naděje. A v dnešním světě je důležitá i malá ''kapka'', dobrý skutek, který díky Vám může pomoct zachránit život. V tomto případě dětský život. Takže jestli zvažujete koupi nového parfému nebo nevíte, co dát mamince, babičce, ségře nebo třeba tatínkovi k narozeninám, nebojte se a běžte do toho. Obdarovanému uděláte radost a vy sami jí budete mít dvojitou, protože budete vědět, že zrovna díky Vám je možné zlepšit život těm, co to opravdu potřebují :)


To by bylo pro dnešek všechno. Děkuji všem, kteří článek dočetli až dokonce. Upozorňuji, že článek nevznikl na základě jakékoliv spolupráce, vznikl pouze díky mému čístému nadšení. 

Máte zkušenost ze značkou Mavue Paris? 

Krásnou dobrou noc,

Vaše Paulina, the moon child.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Značku vůbec neznám a ta podpora Kapce naděje je moc fajn :-) je důležité udělat radost nejen sobě, ale i někomu jinému.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, spousta lidí o značce neví :) Že jo? Hned mě věci nadchnou trošku víc, když se s nimi udělá radost i ostatním :) Děkuji moc za komentář <3

      Vymazat
  2. Značku neznám, ale ten nápad se mi moc líbí :) nehledě na to, že ty flakonky jsou vážně moc krásný :) takový jednoduchy, eleganstní, moc se povedly :) nejlepší na tom je právě ta pomoc, nejenže člověk bude hezky vonět, ale navíc i přispěje na dobrou věc :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líp bych to neřekla :) Moc děkuju za komentář <3

      Vymazat
    2. Od příštího týdne by se měla prodávat v Douglas ,jinak prodávají v akci hostesky.Dnes ve Flore.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já doufám, že se značka na českém a slovenském trhu trošku rozmohne, už z toho důvodu, že pomáhá ❤ Moc děkuji za komentář ❤

      Vymazat