Haul 0.1. | Hra se světlem

středa, května 15, 2019

Ahoj! :)

Právě sedím v obýváku na gauči, v chlupatém županu, přikrytá dekou a přemýšlím, kam zmizelo to slunečné počasí minulých dnů, které dokázalo jediným nádechem člověka nabít obrovskou dávkou energie. Se slunečným počasím přišla i moje chuť obnovit alespoň část svého šatníku. Přišpělo k tomu i otevření pobočky značky Sinsay v Teplickém obchodním centru. Objevila jsem něco, nebo odjížděla zklamaná? Čtěte dál :)





Je jasný, že kdybych si z výletu nic nepřivezla, tenhle článek bych taky vůbec nepsala. Přesto mi přijde, že i přesto, že jsou internet a časopisy plné módních inspirací a profesionálních editoriálů, v kamenných prodejnách je čím dál tím méně kousků, které by si zasloužily ramínko v mém šatníku. Přijde Vám to taky tak nebo jsem moc náročná? :) Mým největším problémem je výška, a kvůli tomu se bojím oblečení objednávat přes internet. Proto se čas od času návštěvám kamenných prodejen a přeplněných obchodních center nevyhnu. Už ale ani zdaleka nemůžu říct, že by mě to bavilo. V obchodech strávím nejvíce pár minut a zklamaná odcházím. Bylo tomu tak i při tomto výletu. Až do chvíle, kdy jsem konečně narazila na svůj oblíbený obchod - Sinsay. Ti z Vás, co ho znají ví, že jde o obchod, který se snaží zásobovat své zákazníky oblečením podle trendů, ale zároveň je zachovávat cenově dostupné. To ovšem některé lidi odrazuje. Mně ne :)




 Považuji se za minimalistu. V barvách, v dekoracích, v módě i ve špercích. A proto jsem hledala prstýnky, které nebudou mít desítky různých tvarů a ornamentů. V Sinsay jsem objevila tyto. Sada obsahuje dva úplně obyčejné tenké prstýnky a dva, které jsou po obvodu ozdobené kamínky. Naprosto splňují moje požadavky a na ruce vypadají moc hezky. Tuto sadu koupíte za 75 Kč.

 Sinsay | 75 Kč


Chvilku se mě držela touha pořídit si kecky značky Converse, ale osud to nechtěl. Po návštěvě dvou největších obchodních center v okolí jsem našla pouze jedny a ani zdaleka ne v mé velikosti. Kecky jsem ale potřebovala, a tak jsem se nebránila žádnému řešení. Mou potřebu utišili opět v Sinsay. Tyhle obyčejné černé kecky mi padly perfektně. A za cenu 249 korun nebylo dál co řešit :) 

Sinsay | 249 Kč


No a co bych to byla za modního nadšence, kdybych kecky nevlastnila i v bílé barvě? :) Taktéž ze Sinsay a za stejnou cenu jako černé.

Sinsay | 249 Kč


V Sinsay zůstaneme ještě u několika dalších kousků. Někteří lidé považují minimalismus za ''nudu'', a já jim chci ukázat, že to vůbec nuda být nemusí :) Bílá trička doplní skvěle každý outfit, a já jich spolu s černými mám v šatníku nejvíce. Toto tričko má navíc velmi výstižný nápis.. Protože i já si myslím, že úplně všechno je propojené :)

Sinsay | 129 Kč


Jak už jsem zmínila u předchozího trička, těch bílých není nikdy dost. Neurazí v létě, v zimě, ve škole, v práci, ani při cestě do obchodu. Navíc není potřeba řešit, jestli se hodí k další části outfitu. 

Sinsay | 129 Kč




Dlouho jsem toužila po tzv. ''Mom jeans''. Jenže ještě nějaký čas zpátky jsem neměla ráda své tělo, viděla jsem na něm jen samé vady. A s tím se pojilo nošení těchto kalhot. Byla jsem prostě přesvědčená, že tento střih mi nemůže slušet. Opak je ale pravdou. Džíny jsou highwaist a tvoří velmi pěknou siluetu. Zvýrazní pas, zadeček a opticky prodlouží nohy. Opravdu s nimi nesáhnete vedle :)
Sinsay | 399 Kč

Sinsay | 399 Kč

V prvním článku, (který najdete TADY :)), jsem vám říkala, že ráda působím žensky, ale také, že mě málokdy potkáte v šatech nebo sukních. Velmi se mi líbí bussiness casual styl, a proto byly tyto kalhoty láskou na první pohled. Vyberou si i ti, kteří preferují barevnější šatník :) 


K mom jeans jsem potřebovala i jednoduchý pásek, který by je doplnil. Vybrala jsem si tento. Akorát jsem se při výběru špatně podívala a odnesla si pásek velikosti M, který je větší, než bych potřebovala :)

Sinsay | 99 Kč


Pásek byl poslední položkou mého košíku v Sinsay. Další obchody už většinou podpořily mé zklamání, ale dva kousky jsem si ulovila ještě v New Yorkeru. Jedním z nich byl tento ''sametový'' top :)

New Yorker | 59 Kč


No a tento crop top mi učaroval okamžitě. Opět je minimalistický, a přesto dokáže upoutat pozornost. Dokonale sedí k výše zmíněným mom jeans :)

New Yorker | 89 Kč


A to je z dnešního haulu vše :) Který z uvedených kousků se Vám líbí nejvíc? Znáte Sinsay? Kde nakupujete nejradši? Těším se na Vaše reakce a přeji příjemný zbytek večera! :)

Vaše Paulina 🖤
P.S.- Článek není sponzorován, ani psán na základě jakékoliv jiné spolupráce.

You Might Also Like

0 komentářů